Atelierul de Public Speaking și-a propus să îi spijine pe elevii din grupul țintă să conștientizeze importanța dezvoltării abilității de a vorbi în public, de a ține un discurs în fața unei audiențe. Astfel, în cadrul unei sesiuni de brainstorming elevii au identificat beneficiile personale pe care le vor avea dacă își dezvoltă abilitatea de a vorbi în public. Apoi, elevii au vorbit despre discursurile care le-au plăcut, argumentându-și alegerile, dar și despre aspectele negative din discursurile pe care le-au auzit de-a lungul timpului.
În următorul moment al atelierului, tinerii au participat la exercițiul „Eu – Public Speaker de succes“, în care, pe un poster, s-au reprezentat pe ei în timp ce țin un discurs...de succes.
La finalul atelierului, participanții au completat o pagină de jurnal în care și-au identificat punctele forte și pe cele slabe și au formulat un obiectiv pe care îl au de îndeplinit în drumul lor ca speakeri de succes.
În următorul moment al atelierului, tinerii au participat la exercițiul „Eu – Public Speaker de succes“, în care, pe un poster, s-au reprezentat pe ei în timp ce țin un discurs...de succes.
La finalul atelierului, participanții au completat o pagină de jurnal în care și-au identificat punctele forte și pe cele slabe și au formulat un obiectiv pe care îl au de îndeplinit în drumul lor ca speakeri de succes.