Atelierul „Ce urme ascunde poteca?“ vizează domeniul psiho-motric și urmărește dezvoltarea coordonarea și a controlului mișcărilor corporale, a mobilității generale și a rezistenței fizice, a abilităților motorii și de manipulare de finețe, pe de o parte, dar și cunoașterea unor elemente de anatomie și fizioologie umană.
Activitățile desfășurate de preșcolari implică mișcare corporală, competiții între indivizi sau grupuri, având ca scop dezvoltarea abilităților psihomotorii, o mai bună suplețe, forță, rezistență sau ținută, abilități ce se dezvoltă gradual, prin experiență și prin implicarea celor mici în diverse jocuri de mișcare.
Scopul atelierului:
– dezvoltarea motricității grosiere;
– dezvoltarea senzorio-motorie.
S-a folosit ca material tip „poteca“ un carton pe care s-au lipit amprente de mânuțe și piciorușe.
Activitățile desfășurate de preșcolari implică mișcare corporală, competiții între indivizi sau grupuri, având ca scop dezvoltarea abilităților psihomotorii, o mai bună suplețe, forță, rezistență sau ținută, abilități ce se dezvoltă gradual, prin experiență și prin implicarea celor mici în diverse jocuri de mișcare.
Scopul atelierului:
– dezvoltarea motricității grosiere;
– dezvoltarea senzorio-motorie.
S-a folosit ca material tip „poteca“ un carton pe care s-au lipit amprente de mânuțe și piciorușe.