Elevii din ciclul primar și-au luat „La revedere“ de la toamnă într-un mod inedit. Ei au participat la atelierul de pictură neconvențională „Tablou de toamnă“.
În cadrul acestuia, elevii au discutat despre culorilor toamnei, vremea de afară și comportamentul animalelor. Apoi, elevii au primit frunze de diferite modele și mărimi, acuarele, pensule, borcane cu apă. Folosind tehnica amprentării, fiecare elev a aplicat culori sau amestecuri de culori pe câte o frunză, la alegere. După aceea au aplicat frunza cu partea colorată pe planșa primită. Operațiunea s-a repetat cu frunzele alese, fiecare realizând un tablou după propria inspirație.
La final fiecare elev a primit câte o broșură cu titlul Toamna, trebuind să amprenteze pe prima pagina cel puțin 2 frunze.
De asemeni fiecare elev a completat un chestionar.
Formatorii au urmărit ca elevii să învețe:
– caracteristici ale anotimpului toamna;
– să decoreze utilizând tehnica amprentării;
– să formuleze răspunsuri la întrebări, pe o temă dată;
– să selecteze materiale potrivite temei date.
În cadrul acestuia, elevii au discutat despre culorilor toamnei, vremea de afară și comportamentul animalelor. Apoi, elevii au primit frunze de diferite modele și mărimi, acuarele, pensule, borcane cu apă. Folosind tehnica amprentării, fiecare elev a aplicat culori sau amestecuri de culori pe câte o frunză, la alegere. După aceea au aplicat frunza cu partea colorată pe planșa primită. Operațiunea s-a repetat cu frunzele alese, fiecare realizând un tablou după propria inspirație.
La final fiecare elev a primit câte o broșură cu titlul Toamna, trebuind să amprenteze pe prima pagina cel puțin 2 frunze.
De asemeni fiecare elev a completat un chestionar.
Formatorii au urmărit ca elevii să învețe:
– caracteristici ale anotimpului toamna;
– să decoreze utilizând tehnica amprentării;
– să formuleze răspunsuri la întrebări, pe o temă dată;
– să selecteze materiale potrivite temei date.