Preșcolarii din grupul țintă au întâmpinat toamna cu voie bună și ateliere de creație. Micuții s-au distrat alături de facilitator și au realizat, din hârtie împăturită sau mototolită, un ciorchine de strugure.
Activitatea s-a adresat copiilor cu vârsta cuprinsă între 4 și 6 ani și a început cu jocuri senzoriale:
Sunetele toamnei. Jocul s-a desfășurat în perechi. Ambii copii au închis ochii și, ţinându-se de mână, s-au întreabă unul pe altul ce se aude: o pasăre, o mașină, vântul printre crengi, cum cade o frunză, un fâlfăit de aripă, un telefon etc.
Mirosurile toamnei. Tot cu ochii închiși, copiii au fost încurajați să descopere lumea olfactiv. Ei au răspuns la întrebări de tipul: „Ce puteți mirosi?“: scoarța unui copac; pământul umed; fumul din coșurile caselor. Copiii au descris lumea din jurul lor folosindu-se doar de miros.
.
Povestiri dramatizate. Dintr-o castană și două frunze se confecționează o marionetă, o floare poate fi o prințesă, o frunză lunguiață – regele etc. Copii au fost încurajați să continue o poveste cu un început sugerat.
Copiii au fost încurajați să observe natura, să adune frunze și să realizeze diferite colaje cu acestea.
Activitatea s-a adresat copiilor cu vârsta cuprinsă între 4 și 6 ani și a început cu jocuri senzoriale:
Sunetele toamnei. Jocul s-a desfășurat în perechi. Ambii copii au închis ochii și, ţinându-se de mână, s-au întreabă unul pe altul ce se aude: o pasăre, o mașină, vântul printre crengi, cum cade o frunză, un fâlfăit de aripă, un telefon etc.
Mirosurile toamnei. Tot cu ochii închiși, copiii au fost încurajați să descopere lumea olfactiv. Ei au răspuns la întrebări de tipul: „Ce puteți mirosi?“: scoarța unui copac; pământul umed; fumul din coșurile caselor. Copiii au descris lumea din jurul lor folosindu-se doar de miros.
.
Povestiri dramatizate. Dintr-o castană și două frunze se confecționează o marionetă, o floare poate fi o prințesă, o frunză lunguiață – regele etc. Copii au fost încurajați să continue o poveste cu un început sugerat.
Copiii au fost încurajați să observe natura, să adune frunze și să realizeze diferite colaje cu acestea.