Elevii de gimnaziu au pornit într-o călătorie imaginară pe „Tărâmul semințelor“, alături de animalul preferat. Nu oricum, ci în cadrul atelierului de activități nonformale cu același nume.
Elevii au folosit „daruri ale naturii“, semințe și fructe uscate și le-au lipit pe o plansă A4, realizând astfel un tablou al animalului preferat.
La final, elevii din grupul țintă au completat un chestionar.
Elevii au folosit „daruri ale naturii“, semințe și fructe uscate și le-au lipit pe o plansă A4, realizând astfel un tablou al animalului preferat.
La final, elevii din grupul țintă au completat un chestionar.
Echipa de experți a proiectului Învățământ de calitate pentru viitorul copiilor noștri în județul Dolj, a participat la desfășurarea activității „Grădinița prietenoasă“ la Școala Gimnazială Braloștița, din localitatea cu același nume.
Activitatea a fost structurată în două etape:
• Etapa 1, de tip joc de socializare, intitulată „Cine ești tu?“, a urmărit dezvoltarea socio-emoțională și dezvoltarea limbajului și a comunicării. Competențele vizate au fost: inițierea interacțiunilor pozitive cu copii de vârstă apropiată.
• Etapa 2, intitulată „Acesta sunt eu“, a urmărit: dezvoltarea socio-emoțională a copiilor, dezvoltarea capacității și atitudinii de învățare, dar și dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii.
Fiecare copil a primit câte o fișă, fire de bumbac, hârtie creponată, carioci, creioane colorate și lipici. După ce și-au observat chipul în oglindă, au desenat pe fișa respectivă ochii, nasul gura, sprâncenele și genele. Părul l-au realizat prin lipirea firelor sau a hârtiei creponate. La sfârșit, fiecare copil și-a prezentat propria lucrare.
Competențele vizate de această etapă au fost: dezvoltarea conceptului de sine; manifestarea unor competențe prosociale, de acceptare și respectare a diversității.
Activitatea a fost structurată în două etape:
• Etapa 1, de tip joc de socializare, intitulată „Cine ești tu?“, a urmărit dezvoltarea socio-emoțională și dezvoltarea limbajului și a comunicării. Competențele vizate au fost: inițierea interacțiunilor pozitive cu copii de vârstă apropiată.
• Etapa 2, intitulată „Acesta sunt eu“, a urmărit: dezvoltarea socio-emoțională a copiilor, dezvoltarea capacității și atitudinii de învățare, dar și dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii.
Fiecare copil a primit câte o fișă, fire de bumbac, hârtie creponată, carioci, creioane colorate și lipici. După ce și-au observat chipul în oglindă, au desenat pe fișa respectivă ochii, nasul gura, sprâncenele și genele. Părul l-au realizat prin lipirea firelor sau a hârtiei creponate. La sfârșit, fiecare copil și-a prezentat propria lucrare.
Competențele vizate de această etapă au fost: dezvoltarea conceptului de sine; manifestarea unor competențe prosociale, de acceptare și respectare a diversității.