Preșcolarii din grupul țintă au participat la atelierul „Suntem mici, dar recunoaștem semne grafice“. Atelierul vizează domeniul „Limbă și comunicare“ și are ca scop recunoașterea de către copiii preșcolari a literelor mari de tipar, punându-se accentul pe memorarea vizuală a acestora. Copiii din grupa mare au reușit să asocieze semnele grafice cu literele ce formează anumite cuvinte.
Totodată, atelierul a avut ca scop și dezvoltarea capacității motrice la copiii preșcolari, cu precădere a motricității fine - acele abilități care implică uzul fin al musculaturii, care controlează mâna, degetele.
Concret, în cadrul activității, fiecare copil a extras câte 5 dopuri și le-a înșurubat la „gâtul“ sticlei de sub litera respectivă. În continuare copiii a spus un cuvânt care începe cu litera respectivă, cuvânt care a exprimat un animal, un fruct sau o legumă.
Totodată, atelierul a avut ca scop și dezvoltarea capacității motrice la copiii preșcolari, cu precădere a motricității fine - acele abilități care implică uzul fin al musculaturii, care controlează mâna, degetele.
Concret, în cadrul activității, fiecare copil a extras câte 5 dopuri și le-a înșurubat la „gâtul“ sticlei de sub litera respectivă. În continuare copiii a spus un cuvânt care începe cu litera respectivă, cuvânt care a exprimat un animal, un fruct sau o legumă.
